2019-01-07

SBA grupė grynina veiklas – pradeda veikti kompetencijų ir paslaugų centras

Jolanta Grašienė, 
SBA įmonių grupės viceprezidentė 

Jelena Grišina,
"SBA Competence and Service Center“ direktorė

Viena didžiausių Lietuvos verslo grupių – SBA – 2019-uosius pradeda pokyčiais. Veiklą pradėjo bendrovė „SBA Competence and Service Center“. Joje bus sutelktos pagrindinės informacinių technologijų (IT), personalo administravimo ir buhalterinės apskaitos pajėgos, kurios teiks šias paslaugas kitoms grupės įmonėms.

„Žengdami koja kojon su pažangios vadybos tendencijomis, SBA grupės įmonėms reikalingas kompetencijas ir paslaugas koncentruojame viename centre. Jam IT, buhalterinės apskaitos, personalo administravimo ir kitos paslaugos bus pagrindinė, o ne pagalbinė veikla kaip kad įprasta daugelyje įmonių. Taip išgryninę struktūrą užtikrinsime dar aukštesnę minėtų paslaugų kokybę įmonėms ir didesnį efektyvumą grupės mastu“, – sakė SBA įmonių grupės viceprezidentė Jolanta Grašienė.

UAB „SBA Competence and Service Center“ dirbs beveik 60-ies profesionalų komanda. Bendrovei vadovaus didelę organizacijų pokyčių valdymo patirtį turinti Jelena Grišina, toliau eisianti ir SBA Organizacijos vystymo vadovės pareigas.

„Pagrindinė kompetencijos ir paslaugų centro  misija – būti verslo partneriu, kuris, perimdamas iš grupės įmonių dalį funkcijų, padės verslams pasiekti jų pagrindinių tikslų. Esminė prielaida sėkmei – motyvuota, priimanti iššūkius bei drąsiai pokyčius įgyvendinanti komanda. Todėl naujoje įmonėje buvo sutelkti SBA grupės žmonės, turintys išskirtines žinias bei savo sričių kompetencijas, kurios padės didinti visos grupės sukuriamą vertę“, – teigė Jelena Grišina, „SBA Competence and Service Center“ direktorė.

J. Grišina turi daugiau nei 15 metų patirtį finansų sektoriuje. Pastaruosius 10 metų vadovavo organizacijų veiklos pokyčių projektams pagal LEAN, Six-Sigma, TOC  ir kitas metodikas. Buvo atsakinga už DNB banko (dabar „Luminor“) perkėlimą į naują būstinę ir su tuo susijusių darbo principų, kultūros bei kitų organizacinių pokyčių įgyvendinimą.

Pasak jos, centralizuotas funkcijų valdymas leis SBA grupei  greičiau įgyvendinti procesus optimizuojančias iniciatyvas, sudarys sąlygas efektyviam turimų resursų panaudojimui, o paslaugų kultūros įsigalėjimas augins veiklos meistriškumą.

Per šiuos metus „SBA Competence and Service Center“ laipsniškai pradės paslaugas teikti visoms didžiausioms SBA grupės įmonėms. Ateityje teikiamų paslaugų spektras gali plėstis.  Be to, neatmetama, kad paslaugos gali būti pradėtos teikti ne tik grupės viduje, bet ir išorėje. 

Grįžti į naujienų archyvą