2011-06-07

Sunkmetis baigiasi: lietuviai renkasi ryškesnius apatinius drabužius

Apie sunkmečio pabaigą liudija ne tik makroekonominiai rodikliai, bet ir besikeičiantys lietuvių vartojimo įpročiai. Permainas pajuto ir tekstilės gamintojai: porą metų rinkęsi tamsesnių atspalvių rūbus, žmonės ieško šviesesnių aprangos tonų.
Kaip pastebėjo „Utenos trikotažo“ specialistai, net išlikdami klasikinio stiliaus gerbėjais lietuviai vis dažniau renkasi ryškesnių spalvų apatinius ir miego drabužius. Kaip ir anksčiau, vartotojai teikia pirmenybź natūralioms medžiagoms. Į šias tendencijas jau atkreipia dėmesį ir prekybos tinklai, papildantys lentynas atnaujintomis lietuviškomis kolekcijomis.
„Nepaisant to, kad krizė stipriai paveikė drabužių rinką, mūsų, kaip nacionalinio gamintojo, produkcija neprarado populiarumo ir pirkėjų pasitikėjimo. Prekybininkai pastebi: pirkėjai pasigenda lietuviško apatinio trikotažo, kurio kokybė jiems nekelia abejonių. Atsižvelgdami į tokias tendencijas, nusprendėme atnaujinti populiariausių savo prekės ženklų kolekcijas bei išplėsti pardavimo kanalus“, - pasakojo įmonės „Utenos trikotažas“ rinkodaros ir pardavimų direktorius Saulius Rubėnas.
Pasak direktoriaus, lietuviai nuo seno vertina kokybišką, natūralių medžiagų, klasikinio dizaino ir spalvų apatinį trikotažą – būtent toks yra bendrovės gaminių išskirtinumas ir stiprybė. „Tačiau prasidedant vasarai pastebime, kad pirkėjai tampa drąsesni, nevengia eksperimentuoti, tad jiems pateikėme naujovių“, - sakė jis.
„Utenos trikotažo“ prekinių ženklų „Rokas“ ir „Gunda“ kolekcijas papildė pusšimčiu naujų modelių, skirtų šiltam metų sezonui. Bendrovės dizaineriai apatiniams drabužiams bei miego rūbamas vyrams ir moterims suteikė naujų spalvinių sprendimų, kuriuose be dominuojančių lietuvių pamėgtų klasikinių juodos, baltos ir kūno spalvos, galima rasti ryškių bei žaismingų – alyvinių, pilkų, mėlynų akcentų.
Per 2011 m. sausį-kovą bendri bendrovės pardavimai sudarė 15 mln. Lt ir buvo 4,3 proc. didesni, palyginus su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.
Nuo 1967 m. veikianti AB „Utenos trikotažas“ yra didžiausia tekstilės bendrovė Lietuvoje bei Rytų ir Vidurio Europoje. Įmonė eksportuoja apie 90 proc. pagamintos produkcijos.

Grįžti į naujienų archyvą